Veelgestelde vragen

Alles is zo ingericht om jouw leven makkelijker te maken. Mocht je toch vragen hebben over de producten, bezorging, reparatie of andere zaken, dan staat ons contact team voor je klaar.

Bestellen & Bezorgen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit doet u door  op het gewenste artikel te klikken en in de virtuele winkelwagen te plaatsen. Nu komt u in een venster waar u extra services kunt aanvinken en waar u kunt kiezen uit afhalen of bezorgen, klik op “Ga door naar afrekenen. Plaats een bestelling door op de knop “Bestelling Plaatsen” te drukken.

Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bevestigingsmail met alle gegevens van uw order. Hierin staat tevens vermeld dat we 24 uur (tijdens werkdagen) vóór levering telefonisch contact met u opnemen om samen een aflevertijd te plannen. Ook hiervan krijgt u een bevestiging en een werkdag voor aflevering sturen wij u uiterlijk om 20.00 uur een e-mail  met een dagdeelindicatie wanneer u ons kunt verwachten

Bezorgen jullie door heel Nederland en wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de locatie en worden apart weergegeven wanneer de bezorgoptie wordt geselecteerd bij het plaatsen van de bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze bezorgdienst levert alle witgoed (koelkasten, wasmachines, drogers, etc.) bij u thuis, ongeacht het aantal apparaten. Wanneer u de bestelling vóór 16:00 uur op een werkdag besteld heeft, wordt deze veelal de volgende werkdag bezorgd.

Wat gebeurt er als de verwachte levertermijn wordt overschreden?

Wij doen ons uiterste best om deze informatie zo accuraat mogelijk weer te geven, echter is het een indicatie en kan er in sommige gevallen vanaf worden geweken. Wij stellen u hiervan dan ook zo snel mogelijk op de hoogte.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

De leverdatum en tijdvak wordt na het plaatsen van de bestelling afgesproken.  Zorgt u ervoor dat er tijdens het afgesproken tijdvak iemand thuis aanwezig is.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt bezorgd door een door ons geselecteerde gespecialiseerde bezorgdienst.

 

Kan ik mijn oude apparaat inleveren?

Ja, dit is mogelijk, zowel bij bezorging als zelf afhalen. Als u een apparaat bij ons bestelt, nemen wij een oud, vergelijkbaar apparaat mee. Voor uw oude apparaat geldt dat deze losgekoppeld en watervrij dient te zijn, en in geval van een vriezer dient deze tevens ijsvrij te zijn. Als het oude apparaat eenmaal is meegenomen is dit onherroepelijk.

Brengen jullie mijn bestelling ook de trap op?

Ja, dat is mogelijk. U dient dit wel aan te vinken bij het plaatsen van uw bestelling; U vindt hier ook het tarief. Helaas zijn er een paar uitzonderingen waarbij het niet mogelijk is om deze de trap op te tillen. Denk hierbij aan Amerikaanse koelkasten, grote fornuizen of andere apparaten die door hun omvang dan wel gewicht niet of nauwelijks zonder gevaar de trap op kunnen worden gebracht. In dit soort gevallen dient er van te voren overlegd te worden.

Kan ik alle apparaten meteen in gebruik nemen?

Ja, in principe kunt u elk apparaat meteen in gebruik nemen. Alleen bij koel- en vrieskasten wordt soms geadviseerd het apparaat twaalf uur stil te laten staan alvorens deze in te schakelen.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Bij Witgoedbedrijf kunt u op verschillende manieren betalen; contant, Pin, overschrijving of iDeal via onze webshop.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

De getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW. De refurbished producten zijn vrij van BTW.

Moet ik een verwijderingsbijdrage betalen?

Nee, er is geen verwijderingsbijdrage van toepassing.

Worden de producten met garantie geleverd?

Op alle producten is er een standaard garantietermijn van toepassing mits uitdrukkelijk anders is aangegeven.  Zie onze garantiebepalingen onder het tab klantenservice. U kunt ook contact met ons opnemen voor additionele informatie.

Ik heb een vraag over de werking van mijn producten, wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met ons op. Wij hebben altijd een passende oplossing.

Garantie

Worden de producten met garantie geleverd?

Op alle producten is er een standaard garantietermijn van toepassing mits uitdrukkelijk anders is aangegeven.  Zie onze garantiebepalingen onder het tab klantenservice. U kunt ook contact met ons opnemen voor additionele informatie.

Hoe gaat witgoedbedrijf.nl om met mijn persoonsgegevens?

Witgoedbedrijf.nl gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Voor meer informatie, raadpleegt u onze privacy-beleid onder het tab klantenservice.

 
Mijn apparaat is stuk, kunnen jullie deze repareren?

Ja, onze professionele reparatieservice kan uw apparaat aan huis repareren. Dit is echter beperkt tot Zaanstad, Amsterdam en omgeving.

 
Ik wil graag dat de draairichting van de deur van mijn apparaat wordt gewijzigd; doen jullie dit ook?

Ja, dit is mogelijk voor sommige apparaten. Indien dit gewenst is, dan dient dit van te voren overlegd te worden.

 

Kunnen jullie mijn wasmachine of wasdroger ook aansluiten op een trekschakelaar?

Ja, dit kunnen wij voor u doen. U kunt dit aangeven bij het plaatsen van uw bestelling.

 

Hulp nodig?

  • Stuur ons een bericht
  • klantenservice@ witgoedbedrijf.nl